Even aandacht voor............

23 november 2018

We hebben al meerdere mensen gesproken sinds we terug zijn uit Suriname. Heerlijk om alle verhalen, ervaringen en avontuurtjes ook rechtstreeks te kunnen vertellen. Er komt dan veel meer samenhang in alles wat we hebben beleefd. Heerlijk om te doen. We gaan het ook nog vastleggen in een foto-  en verhalenboek. Dat zal nog wel even duren maar dat komt er aan.

Wat ons opviel was dat meerdere mensen die we spraken een "leesachterstand" hebben. Ze hebben nog niet alle verhalen doorgewerkt, laat staan verwerkt.

We weten niet precies hoe lang de reisblog nog online beschikbaar is. Vandaar een leestip. Wacht niet te lang met je achterstand weg te werken. Wel zo leuk om zo ook voor jezelf onze reis af te sluiten.

We komen onze belevenissen met alle plezier nog eens vertellen. We wachten op de uitnodigingen

Rob en Dick

1. Marijke holt:
    23 november 2018
    Dat lijkt me tof.
  2. Dorothé:
    26 november 2018
    Mij ook: Heinoseweg feestje? Dank voor alle verhalen , beelden en inzichten mooie mannen!
  3. Peter Tangel:
    4 december 2018
    Mooi, jullie observaties, attent op de details, het genieten, de intensiteit van het beleven. Je ruikt de mango´s, je hoort de mensen mopperen, je wordt zelf verwend.

Het voelt alsof ik zelf weer weg ben geweest, een goed gevoel. Dus dank jullie wel!
  4. Carmen en Leroy:
    6 december 2018
    Ik ben helemaal 'bijgelezen'! Ik verlang ernaar om het in geuren en kleuren nog een keer terug te horen, onder het genot van de (Nederlandse) keuken! Liefs CL